onsdag 31 december 2014

Gott nytt magiskt år

2014 har gett mig så mycket att vara tacksam över att jag inte vet vart jag ska börja, med kärlek, familj och vänskap som kan endast beskrivas med en symbol, inga ord: <3 ett hjärta.
Jag har alla runt mig, friska och glada. Jag vill verkligen tacka alla som är med på min resa genom livet, för att ni finns där och förgyller min väg. Vart vore jag utan alla vänner och familjen? Ganska vilsen och ensam. Tack för att ni har firat livet med mig och jag hoppas ni fortsätter fira livet under kommande år. Jag vill ha er vid min sida. Jag säger det nog inte så ofta som jag borde och känner, men jag älskar er och jag är så lycklig som har er. Jag är välsignad med ett vackert liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...