måndag 4 juni 2012

Happy Birthday to me!

Today was a great day! Happy happy happy!

Under första turen såg vi vanliga delfiner och fläckiga delfiner i en mixad flock
En vanlig tillsammans med en fläckig, tyvärr ur fokus :(



Men första gången vi ser fläckiga denna säsong :D



Senare såg vi mera vanliga delfiner



Och, som grädde på moset, eller som födelsedagspresent fick jag se min första rissos delfin!!
Men jag hann ta en extremt suddig bild
Jag börja få öga för detta ;P för det var jag som upptäckte den på vägen tillbaka till marinan



På eftermiddagen såg vi flasknosdelfiner som var extremt lekfulla, nyfikna och de som simmade med dem hade en fantastisk upplevelse!
(som hastigast såg vi även vanliga delfiner, dock inga foton på dem)








Och som avslutning så firade mina underbara vänner mig! <3
Obrigada!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...