torsdag 14 juni 2012

Mina första strimmiga!

Ännu en underbar dag på havet!
Vissa underbara personer borde få en kram helt enkelt! Love you guys!

På morgonen åkte vi ut med Song of Whales. Vi såg kaskeloter och springare.
Vi har flera båtar, våran Catamaran "Cetus", glasfiberbåten "Song fo Whales" och ribbåtarna "Alfredo (Hitchcock)" och "Marine"
Nu har jag jobbat på alla fyra :)

Jag startade med min första engelska briefing efter lunch och åkte ut med en ribbåt (Marine)
och jag fick se mina första strimmiga delfiner! Äntligen! En flock på ca 100 djur! Love at first sight!
Åh, så vackra de är! Jag missbrukar ! idag ;) tålamod mina vänner, ha tålamod med mig ;)

De strimmiga delfinerna!





Kaskelot visar underkäken :)

The Skipper Mario med en kaskelot 
(den syns knappt, jag vet, kaskeloten alltså, men coolt iaf)

God natt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...