onsdag 13 juni 2012

Kaskelotparadis


Dagen startade med min första briefing, för en trevlig grupp svenskar. Briefingen var helt på svenska, så jag hade ingen hjälp. Det gick an, jag missade en del saker dock men det försökte jag fylla i på båten...

Och vi fick se fläckiga delfinerna igen! Så efterlängtade!
Sommar delfiner!

Sen såg vi flera kaskeloter bl.a. den vitryggade "Mancha Branca"


Och till sist en stor kaskelot som visade fenan två gånger, en riktig luring



På eftermiddagen (hade jag båten full av glada svenskar igen) 
såg vi Mancha Branca igen tillsammans med Mr Liable, som dök tillsammans

Mr Liable lämnade lite efter sig


Sen fick vi se Mancha Branca och Mr Liable igen, som dök tillsammans, och så ett sista ungdjur som jag tyvärr inte har någon bra bild på. Dagen avslutades med springare, som hoppade och lekte runt båtarna :)


Delfinkram!

ps. idag höll jag i en blåsmanet på riktigt!
Men det var inte jag som fångade den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...